Proeverij: ‘Eetbare bloemen en kruidenbloesems’

Op herhaling na het succes van 2016 en 2017, organiseren wij in samenwerking met Hoeve Schetterend in Roosteren, weer de exclusieve proeverij. Waarbij de gasten worden meegenomen op een culinaire reis door de wondere wereld van eetbare bloemen en kruidenbloesems.

De proeverij zal plaatsvinden in de prachtige tuin van Hoeve Schetterend. Een bijzondere locatie om even heerlijk weg te dromen van alle drukte in het dagelijkse leven.

Hier beleeft u een ‘culinaire reis’ die uit een lunch van 5 verschillende gangen zal bestaan. Alle gerechten worden bereid of op smaak gebracht met speciaal gekweekte eetbare bloemen. Deze zijn niet alleen mooi als decoratie maar zorgen ook voor verrassende smaken. Dus niet alleen een lust voor het oog, maar ook uitstekend geschikt op culinair gebied!

Wilt u meer informatie over het menu? Check dan onze website www.echt.groei.nl

Datum:    zaterdag 25 mei 2024 van 11.30 tot 15.00 uur
Locatie:    Hoeve Schettereind Lanterdijk 43, 6116 AH Roosteren
Kosten:    € 24,50 leden / € 29,50 niet leden