Jubileumfeest: 60 jaar Groei & Bloei afdeling Echt

Het gonst van feestelijke activiteiten rond het jubileum van onze vereniging. Het bestuur heeft zich in de afgelopen jaar ingezet om leuke activiteiten te organiseren. De aftrap werd gegeven tijdens de traditionele jaarvergadering die dit jaar werd omgetoverd tot een feestelijke avond.

Inmiddels staan de volgende activiteiten alweer op stapel, maar  op zaterdag 28 juli a.s. vieren wij het ‘officiële’ jubileumfeest.

Op dit moment wordt hard gewerkt met het organiseren van een feestelijk programma dat uiteraard begint met een terugblik van onze leukste momenten in ons 60-jarig bestaan. Zoals u wellicht weet staan we als afdeling bekend om onze vele verrassingen, dus ook hier hebben we iets leuks in petto.

Een tipje… het feest zal gevierd worden in een tuin. En natuurlijk is elk lid hier van harte welkom!

Meer informatie over ons jubileumfeest en hoe u kunt deelnemen zal u medio

juni op onze website vinden. www.echt.groei.nl

Datum:    zaterdag 27 juli 2024
Locatie:    nog nader te bepalen