Plantenmarkt 2024

Groei & Bloei afdeling Echt e.o. organiseert

De Plantenmarkt

Tijdens Koningsdag, zaterdag 27 april 2024  van 10.00 tot 15.00 uur  bent u weer van harte welkom op de gezelligste Plantenmarkt van Midden-Limburg.

Een kleinschalige, maar een gezellige markt met  kwekers of liefhebbers die het vak of hun hobby met veel plezier uitoefenen en er met veel passie over vertellen.
U vindt dan een fantastisch sortiment planten zoals o.a.: kruiden, groenteplanten, vaste planten, bloembollen en  kuipplanten. Naast verkopers, zijn er ook verenigingen te vinden waarvan de leden bezoekers vol enthousiasme wegwijs maken in hun hobby.

Natuurlijk kunt u tussen de aankopen in het 'Tuin-café' ook genieten van een kop verse koffie of thee met heerlijk huisgemaakte gebak!

locatie: 't Gouden Kwekeriek,  Hommelweg 1R, 6114 RR Susteren
(Entree is gratis)

Iedereen is van harte welkom!

Wilt u deelnemen als standhouder: de inschrijvingen zijn gestart en aanmelden of informatie is mogelijk tot 20 april a.s. door een email te sturen naar dhr. L. Coenen / email: lpg.coenen(at)home.nl of info(at)echt.groei.nl