Lid worden .......

Wilt u lid worden van Groei & Bloei Echt e.o. of wilt u zich laten omschrijven naar onze afdeling!

Neem dan contact op met ons secretariaat.

Secretariaat Groei & Bloei afdeling Echt e.o.

Leon Coenen

Bovenste Eind 36a

6101 ER  Echt

tel: 0475 - 41 03 60

email: info(at)echt.groei.nl of lpg.coenen(at)home.nl

Zie hier de actie van dit moment!

Er zijn 10 redenen om lid te worden van onze vereniging:

1. U krijgt het magazine Groei & Bloei erbij.
2. Uw lidmaatschap is goedkoper dan wanneer u de magazine maandelijks los koopt.
3. U krijgt korting op tuinartikelen en toegangsprijs van groene evenementen.
4. U wordt automatisch lid van een lokale afdeling. Dat verplicht u tot niets, maar u kunt wel deelnemen aan allerlei leuke activiteiten en ruilbeurzen.
5. We organiseren excursies naar prachtige tuinen die alleen voor Groei & Bloei opengaan.
6. U kunt deelnemen aan cursussen op verschillende niveaus, workshops en lezingen .
7. U kunt uw hobby delen met andere tuinliefhebbers, hetzij persoonlijk, hetzij via internet.
8. U krijgt 4x per jaar een nieuwsbrief van uw lokale afdeling uit de buurt, met allerlei wetenswaardigheden.
9. U kunt gratis gebruik maken van de Groei & Bloei adviesdienst.
10. U steunt een vereniging voor en door liefhebbers, zonder winstoogmerk, die zich inzet voor de belangen van hobbytuiniers.

Meer informatie over de afdeling Echt e.o. vindt u op deze website.
Met vragen kunt u altijd contact opnemen met ons secretariaat.

Overtuigd? Word dan nu lid!
U kunt zich aanmelden via de landelijke website. U kunt hier ook eerst een gratis proefnummer aanvragen.
Als u al lid bent kunt u ook iemand anders lid maken of geef een abonnement cadeau.

En..... wist u dat bij een lidmaatschap gezinsleden wonende op hetzelfde adres, automatisch lid zijn van onze vereniging?

Met vriendelijke groet namens het bestuur

Leon Coenen - secretaris