Lezing: 'Bijzondere planten het hele jaar door'

Bij ‘De Botterhutte’ in het Gelderse plaatsje Halle draait alles om planten.

Ooit werd in het verleden in ‘De Botterhutte’ boter gemaakt. Op dit moment is ‘De Botterhutte’ het totaal van een aantal activiteiten. Om de woon-boerderij ligt een prachtige sfeertuin die tijdens het seizoen gedurende enkele dagen in de week is opengesteld. Daarnaast is ‘De Botterhutte’ een kleine kwekerij, die op enkele plaatsen in Nederland haar planten kweekt.

Gerrie bespreekt in deze lezing de opvallende en wat meer bijzondere planten per  seizoen,  via  een  Power  Point presentatie  zie  je  mooie  foto’s voorbij-komen, waar  hij  het  nodige  over  vertelt  en hij eindigt de seizoenen met de herfst. Hij  houdt  van  een dynamische avond dus tussendoor vragen stellen wordt enorm gewaardeerd.

Datum:   dinsdag 12 maart 2024 van 20.00 tot 22.00 uur
Locatie:  Pius Jeugdhuis, Mussenstaat 6 te Echt