Echt

Geluksexpres: De Meinwegtour

Met de Geluksexpres kunnen groepen, en toeristen op een belevenisvolle wijze de kernen in de regio op een duurzame wijze bereiken, en kunnen zij van de natuur en het mooie landschap op een passende wijze genieten. Dat geldt ook voor ouderen of mensen die wat slechter ter been zijn.

Het elektrische treintje brengt ons naar de meest bijzondere plekjes van het nationaalpark de Meinweg. Op een rustig tempo, zodat u volop en fluisterstil geniet van het uitzicht.

De tocht wordt begeleid door een VVV-gids die boeiende verhalen en leuke anekdotes vertelt over de geschiedenis, natuur en cultuur van het gebied.

Nationaal park de Meinweg is een schitterend stukje natuur dat vooral bekend is om de prachtige flora en fauna en het voor Nederland unieke terrassen-landschap. Daarnaast zijn er ook veel culturele sporen te vinden in het gebied.

De Geluksexpres bestaat uit twee treinen: de Adder kan 24 deelnemers waar-  van 3 rolstoelen / rollators vervoeren.

Datum:    zaterdag 18 mei 2024 van 13.30 – 16.00 uur
Locatie:    De Boshut Meinweg 2, 6075 NA Herkenbosch